3. Strateji modelleri

Hakan Senbir bugüne dek 4 strateji planlama modeli yaratmıştır:
MUST: Hakan Senbir marka danışmanlığı tarafından kullanılmaktadır.
DEEP: Hakan Senbir’in PROJECT HOUSE / EURO RSCG için yazdığı strateji modelidir. Bu model Türkiye’nin ilk dijital strateji planlama modelidir.
GUIDEFISH: Hakan Senbir’in ART GRUP / INTERPARTNERS  için yazdığı strateji modelidir. Bu model Türkiye’nin ilk lokal marka strateji planlama modelidir.

9-TO-GOAL: Hakan Senbir’in THE SALES MACHINE  için yazdığı strateji modelidir. Bu model de Türkiye’nin ilk doğrudan pazarlama & event yönetimi strateji modelidir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s