Ekran Resmi 2016-02-25 08.13.58Müşterilerimizden Türkiye Şekerli Mamuller Tanıtım Grubu, ülkemizde üretilen şekerli mamullerin stratejik pazarlardaki farkındalığının artması ve tercih edilmesi için çalışıyor. Ulusal ve uluslararası fuarlarda hem Türkiye’yi hem de sektör üyelerini temsil eden Türkiye Şekerli Mamuller Tanıtım Grubu, ticari heyet toplantıları ve sektör organizasyonlarını da gerçekleştiriyor.

Türkiye tatlı, şekerleme ve şekerli mamullerin binlerce yıllık anavatanı, buluşma noktası. Ülkemiz, suyu, sütü, unu, şeker pancarı, meyvesi, fındığı, fıstığı, kuru yemişiyle, özetle tatlılar ve şekerli mamuller üretmek için gerekli malzemelerin en iyisiyle; bu üretimi gerçekleştiren tutkulu, uzman personeli ve 2.000’i aşkın üretim ve pazarlama şirketiyle bir tatlı diyarı ve şeker ülkesidir. Şekerli mamullerdeki marka kimliğimizin adıyla, Türkiye DELIGHTLAND’dir.

Ekran Resmi 2016-02-24 17.17.07

İki yüz ülkeye şekerli mamuller ihracatı yapan Türkiye, şekerli ürünlerde dünyanın en büyük 16., gofrette dünyanın en büyük 5., şekerli sakız ürünlerinde ise dünyanın en büyük ihracatçısıdır. Türkiye Şekerli Mamuller Tanıtım Grubu da, bu büyük ve değerli mirasla ilgili olarak tüm dünyadan ticari kanalın her türlü bilgiyi danışabileceği en doğru kaynaktır: www.turkishconfectionery.org.tr

IMG_8412

İşte biz de şekerli mamullerde benzersiz bir deneyim sunan ülkemizin marka değerini yükseltmek için stratejimizi “DELIGHTLAND” marka kimliğiyle yazdık ve geçen yıl Köln-ISM fuarında gerçekleştirdiğimiz lansmanın ardından 2015 yılı boyunca dünyadaki tüm fuarlarda marka konseptimiz “DELIGHTLAND” oldu. Bu yıl da, aynı konseptle sektörün en önemli fuarları olan Köln-ISM 2016 ve Dubai-GULFOOD 2016’da “DELIGHTLAND” konseptimizi sürdürülebilir bir anlayışla devam ettirdik. Bu yıl diğer fuarlarda da aynı konsept ile iletişime devam ediyor olacağız. Bunun yanında, tüm fuarlarda potansiyel müşterilerimizle buluşturduğumuz “DELIGHTLAND” dergimiz de 3’ncü sayısına ulaştı.

Ekran Resmi 2016-02-24 17.13.44

Türkiye’nin şekerli mamul arayışında en doğru kaynak olduğunu anlatan “DELIGHTLAND” konsepti altında iki alt bileşenimiz var. Bunlardan biri olan BEST OF DELIGHTLAND; lokumdan, baklavaya, helvadan, Maraş dondurmasına, kestane şekerinden mesir macununa kadar “Tatlı Diyarı” Türkiye’nin tüm kategorilerini birer “BEST OF” olarak sahipleniyor. Bu kavram, “DELIGHTLAND” söyleminin doğurganlığının bir göstergesi olup, Türkiye’nin her bir şekerli mamuller alt kategorisini “BEST OF” olarak tanımlamaktadır. Yani, Lokumlarımız, Çikolatalarımız, Baklavalarımız, Keklerimiz, Dondurmalarımız, Şekerlerimiz, Sakızlarımız, Helvalarımız, Bisküvilerimiz, Gofretlerimiz, Kruvasanlarımız ve Mesir macunlarımız, hepsi birer BEST OF’tur. Diğer bileşen MASTER OF DELIGHTLAND ise, birbirinden leziz tatlıları hazırlayan elleri yani Türkiye’nin tatlı ustalarını temsil etmektedir.

Ekran Resmi 2015-02-07 10.24.22Ekran Resmi 2016-02-25 08.35.07

Tüm bunları yaparken ülkemizi tanıtmayı da ihmal etmiyoruz. DELIGHTLAND dergimiz Türkiye’nin tatlı kültürünü, üreticilerini ve ihracatçılarını anlattığı kadar; dergide yer alan tatlı ve şekerli mamullerin üretildiği il ve bölgelerimizi de öne çıkan turistik yönleriyle tanıtmakta.

Ekran Resmi 2016-02-25 08.36.17

“DELIGHTLAND” konseptimizin en önemli R2B’si (vaadin desteği) olarak, stantlarımızda tüm misafirlerimizin severek tattığı Türk Kahvesi & Türk Lokumu ikilisini “GREAT DUO” adıyla tanıtmaktayız. Zira hem Türk Kahvesi, hem de Türk Lokumu, Türkiye’nin itibarı en yüksek kategorik uzantılarıdır.

Ekran Resmi 2016-02-24 17.17.51

Özetle, dünyanın tüm şekerli mamul alıcılarını, marka kimliğimizi ve Türk misafirperverliğini yansıtan mottomuzla karşılamaya devam ediyoruz: WELCOME TO DELIGHTLAND.

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist