Bugün marka danışmanlığını yaptığım COLIN’S’te 2013’ün son gününü pazarlama ekibiyle beraber kutladık. COLIN’S 40’a yakın ülkede operasyonu olan, her yıl 100 mağaza açarak büyüyen, gelişen pazarların yeni devi. COLIN’S’in pazarlama ekibi de birbiriyle yakın temasta çalışan, arkadaşlık bağları ve markaya bağlılığın yüksek olduğu, çok güçlü bir ekip. Bu tip kutlamalar da yıl boyunca her biri bir ülkede olan pek çok yöneticinin bir araya gelmesini sağlıyor. Bugün de böyle bir gündü. Güçlü bir “Çalışan Markası” resmiydi gördüğüm…
Kutlama sırasında pastanın yanında duran Coca Cola şişeleri dikkatimi çekti. Bu buluşmayı düzenleyenler üç kelimeyi yan yana getirerek 2014 için dileklerini de iletmek istemişler: MUTLULUK, AŞK ve ŞANS… COLIN’S ekibinin pasta masasında Coca Cola şişeleriyle yan yana getirdiği bu üç kelimelik mesaj, bence 2014’te tüm markaların ihtiyacı olan içgörüler. MUTLULUK ve AŞK çalışan markası yaratmak için hayati unsurlar, ŞANS ise marka yöneticilerinin, ve pazarlamacıların kontrol edemeyecekleri tüm konjonktürel durumlarda imdada yetişecek bir ihtiyaç. Son tahlilde, iş dönüp dolaşıp çalışan markasına geliyor. Bunu başardığınızda yarı yolu geçmiş oluyorsunuz.
Güçlü bir çalışan markası için “MUTLULUK, AŞK ve ŞANS” kritik öneme sahip kavramlar. Mutlu insanların bir arada olduğu, aşkla çalışan tüm markalara 2014’te bol şans dilerim.

Ekran Resmi 2013-12-31 13.46.42

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s