Marka danışmanlığını yaptığım COLIN’S  jean konseptli global kampanyası olan JEANSFEST’i Türkiye’de 3. kez gerçekleştiriyor. 30 yıllık bir mirasa sahip olan COLIN’S, jean odaklı bir hazır giyim markası. Özetle, “jean” COLIN’S’in marka özünün (brand essence) bir parçası. Küresel pazarda Türkiye’nin en önemli jean markası olan COLIN’S için JEANSFEST, David Aaker’in hem “ürün olarak marka”, hem de “sembol olarak marka” dediği noktalarda son derecec önemli bir pazarlama unsuru. COLIN’S başta Türkiye, Rusya ve Ukrayna olmak üzere anahtar pazarlarda, yine Aaker terminolojisi ile konuşursak, yüksek marka bilinirliği, yüksek marka sadakati, yüksek algılanan kalite ve kalıcı marka çağrışımlarıyla güçlü bir marka özvarlığına sahip. İşte JEANSFEST de, “marka çağrışımı” denen özvarlık kategorisinde son yıllarda COLIN’S’e değer katan bir kampanya. Kampanya 26 Ağustos – 30 Eylül tarihleri arasında tüm COLIN’S mağazalarında sürecek.
Kreatif Ajans: BBDO İstanbul / Medya Ajansı: Veritas / Fotoğraf Prodüksiyon: Raw Cut Design Studio Zürih, İsviçre.

6X3

colins_jeanfest_elektrik4

colins_jeanfest_elektrik3

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s