Marka danışmanlarından, stratejistlerden, reklamcılardan her zaman markayı daha güçlü anlatmaları beklenir. Ancak algının ürüne yapabileceği müdahale aşağıda görülen etkinin üzerine çıkamaz. Zaten çıkarsa, marka patlar. Aşağıdaki etki bile algının gücünü fazlasıyla göstermektedir.
Screen shot 2013-04-17 at 09.24.04
Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s