Pazarlama iletişiminde, markalaştırmada yaratıcılık sadece reklamda değil, etkinlikten, mağaza içi reklamlara (shopper marketing) ve ambient’a kadar geniş bir alana uzanıyor. Bunun en ilginç örneklerini ise zekice düşünülmüş uygulamalarda görüyoruz. Aşağıdaki örnek gibi pek çok yaratıcı uygulamayı http://www.hongkiat.com/blog/70-creative-advertisements-that-makes-you-look-twice/ linkinde görebilirsiniz. Tek kelime ile “şahane”.

tipeks

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s