2010 yılındaki İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde yaptığım konuşmada “ajans ajanstır; gelenekseli, dijitali, interaktifi olmaz” demiştim. Bu konuşmadan sonra pek çok olumlu tepki aldım. Nitekim, zaman da gösterdi ki, teknoloji muazzam bir hızla evlere, işyerlerine nüfuz ediyor. Aşağıdaki TV ekranında gördüğünüz şey YOUTUBE, bunun altında gördüğünüz resim ise bir bilgisayar ekranında Star TV ve MUHTEŞEM YÜZYIL dizisinin bir bölümü. Hala geleneksel kalmak isteyenler, ister TV ekranını dizine yatırsınlar, ister bilgisayarlarını duvara çakıp izlesinler. Kendi bilecekleri bir şey! Ama ben en az 15 yıl daha bu işi yaparım diyenlere, şunu söylemek isterim: Birkaç tip ajans diye bir şey gelecekte olmayacak. Dijital yönelimi olmayan reklam ajanslarının yaşama şansıysa hiç yok.

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s