Fotoğrafı P Blok‘tan değerli arkadaşım Fethi İzan gönderdi.
Ürün “Canlı Tavuk”. Ürünün pazarlamacısı “tanzim-teşhir”e önem veriyor. “Gondol başı” yapılmış. Ürünün en cazibeli, etine dolgun örneklerinden biri sergilenmiş. Pano tamam. İlanların altına mikroskobik boyutta telefon/adres yazan art direktörlere nispet, cep telefonu kocaman yazılmış. Soldaki resimde görüldüğü gibi, cepten aradığınızda toprak yoldan geliş en fazla 2 dakika sürer. Müşteri bekletmek de yok.  “Shopper marketing” memleketimin ruhunda var. Bir tek marka adı, logo eksik. O da olsa, pek çok shopper marketing ajansının çıkaramayacağı işi çıkarmış diyeceğim.

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s