Açık hava reklamcılığında karmaşadan uzak; mesajı görsel ve sözel olarak net veren örnekleri seviyorum. Coca Cola’nın elektrik direklerini kullandığı açık hava çalışması bu başarılı uygulamalara en uygun örneklerden biri.
Etkili bir görsel, görünür güçlü bir logo ve kısa, okunur bir başlık.
Darısı, bizi reklamı okumak için direğe tırmandıran markaların başına.

Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s