Marka danışmanlığını yaptığım COLIN’S 5 yıldır İstanbul Film Festivali‘nin sponsor markalarından biri. Dün IKSV’nin organize ettiği gala gecesinde Kurumsal İletişim Müdürü Sevda Malkoç plaketi alırken bundan 10 yıl sonrasını hayal ettim. Çünkü bu tip sponsorluklarda aldığınız geri dönüş yıllarla doğrusal bir ilişki içindedir ve zamanla logaritmik olarak artar. Dile kolay bu yıl İstanbul Film Festivali’nin 30. yılı… Başta rahmetli Şakir Eczacıbaşı olmak üzere festivale 30 yıldır emek veren Eczacıbaşı topluluğu eğer bugün sanat ile bu denli özdeş tutuluyor ve bu da kurumsal itibarına aynı oranda yansıyorsa, bu başarının ardında istikrar vardır. Eczacıbaşı da benim ilk çalıştığım kurumdur ve bundan da her zaman gurur duyarım. Dün Bülent Eczacıbaşı açılış konuşmasını yaparken aynı duyguları hissettim.
COLIN’S de festivalin tema sponsorlarından biri olarak yıllardır genç ustalara destek veriyor. Gençliğe olan inancın bir göstergesi olan bu sponsorluk da değerini zaman içinde giderek arttıracaktır.
Bugün insanlar markalardan kendilerine deneyim yaşatmalarını (marka vaadi), topluma katkı sağlamalarını (misyon) ve sahici olmalarını (ses tonu) istiyorlar. Doğru sponsorluklar ve bunun istikrarla sürdürülmesi bu üçünü de kapsayan bir iletişim eylemidir.
Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s