Yeni RTÜK yasası 1 Nisan’dan itibaren yürürlüğe girecek. Bu yasa ile TV reklamları daha da pahalı hale gelecek. Yaratıcılık şimdi, eskiden olduğundan daha da önemli…
To be, or not to be! That is the question.
Hemen akla iki stratejik soru geliyor:
– TV reklamlarının gücünde, TV’siz bir medya planlama nasıl yapılabilir?
– “Excel tabloculuğu” yapmadan, stratejik planlamanın gücünden nasıl yararlanılabilir?
Yıllardır “İnteraktif, interaktif, interaktif” diyenlere işte büyük fırsat. Bu yılki İPZ geldiğinde sonuçlarını göreceğiz. Kim bu fırsattan yararlanmış, kim yararlanmamış anlayacağız.
Çünkü yıllardır maç izlerim. Ben böyle güzel orta görmedim.
Posted by:HAKAN SENBİR

Marka Danışmanı & Stratejist

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s